Ο προβληματικός Internet Explorer

Το παιχνίδι λειτουργεί αξιοπρεπώς με όλους τους μεγάλους φυλλομετρητές (browsers) εκτός, φυσικά, του Internet Explorer. Πρόκειται για ένα σπουδαίο πρόγραμμα, το οποίο, όμως, στην προσπάθεια της Microsoft να διευκολύνει τους ανεγκέφαλους χρήστες -στους οποίους, εξάλλου, απευθύνεται- κάνει «του κεφαλιού του» σε πολλές περιπτώσεις και δεν έχω την υπομονή να ψάξω σε ποια ακριβώς σημεία πρέπει να κάνω ειδικές βελτιώσεις στον κώδικα του προγράμματος, ο οποίος έτσι κι αλλιώς είναι αρκετά περίπλοκος.

Για να μην πλατειάζω, η συμβουλή μου είναι να προτιμήσετε κάποιον από τους εξαιρετικούς browsers που διατίθενται δωρεάν. Παρόλο που νομίζω ότι πιο ποιοτικός είναι ο Opera, προτείνω να διαλέξετε έναν από τους παρακάτω βάζοντας πρώτες τις δικές μου επιλογές:

  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Opera
  • Safari
  • Internet Explorer

Αν, παρόλα αυτά, δεν μπορείτε να δουλέψετε με κάποιον άλλον browser, το παιχνίδι λειτουργεί και με τον Internet Explorer, αλλά είναι πολύ πιθανό να έχετε πολλές επανεκκινήσεις του εσωτερικού κύκλου ελέγχου τεκταινομένων, που θα σημαίνουν καθυστερήσεις τόσο για εσάς όσο και για τους συμπαίκτες σας που θα αναμένουν τις δικές σας κινήσεις.

Μια ένδειξη ότι το πρόγραμμα δεν λειτουργεί σωστά είναι οι βούλες που εμφανίζονται στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης. Αυτές οι βούλες πρέπει να εμφανίζονται κάθε 2-3 δευτερόλεπτα και να είναι πράσινες. Δεκτά χρώματα είναι επίσης το ιώδες και το πορτοκαλί, αν και πρέπει να εμφανίζονται σπανιότερα. Αν έχετε κόκκινες βούλες σημαίνει ότι παραλαμβάνετε προβληματικά δεδομένα, ενώ αν οι βούλες «παγώσουν» σημαίνει ότι η επικοινωνία σας με τον server έχει διακοπεί.

Συνήθως, η επικοινωνία αποκαθίσταται μόνη της μετά από λίγα δευτερόλεπτα και εμφανίζεται το μήνυμα «regular polling cycle rescheduled» στο επάνω μέρος της οθόνης. Ο αριθμός των επανεκκινήσεων εμφανίζεται με γκρίζα νούμερα δίπλα στον (πράσινο) μετρητή των ενημερώσεων ακριβώς δεξιά από τις βούλες ελέγχου. Αν δείτε ότι τα προβλήματα επιμένουν, κάντε κλικ στην πράσινη πασχαλίτσα του control panel και αν ούτε αυτό δεν έχει αποτέλεσμα, κάντε επαναφόρτωση (ανανέωση) της σελίδας στον φυλλομετρητή σας.

This entry was posted in Προβλήματα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s